Nica, France
Autor: Vanja Bjelopera, 23. 4. 2014.
Dan 1.
15.00 smo poletili iz Dubrovnika za Zagreb .Nakon Zagreba smo slijetili u Beč,prijestolnicu Austrije.Iza Beča dolazi Nica,grad na Azurnoj obali u kojem se održavao Susret mladih Mediterana.Smjestili smo se u hotel i obavili smo posljednje pripreme za naš ovogodišnji projekt.
Dan 2.
U rano jutarnje sate u poznatom međunarodnom parku „Phoenix“ su započete mnogobrojne radionice i predavanja koje su obilježile otvaranje ovogodišnjeg Susreta mladih Mediterana.Uz Hrvatsku predstavljene su bile i mnoge druge mediteranske zemlje kao sto su:Francuska,Italija,Maroko,Alžir,Grčka,Albanija i Tunis.Tematika radionica i predavanja su bili ekološki problemi Mediterana uzrokovani globalnim zatopljenjem.Predstavnici različitih zemalja su obrađivali probleme na temu ekološkog stanja njihovih zemalja.
Mi smo skrenuli pozornost na nove vrste u Jadranu.Ono sto nas je zainteresiralo je nomenklatura tih vrsta,utjecaj na okoliš i marikulturu Jadrana.Lesespijske vrste su naziv za vrste koje su ušle kroz Sueski kanal iz Crvenog mora u Mediteran,a potom u Jadran.Dobile su naziv po Francuzu Ferdinandu de Lessepsu,glavnom inženjeru Sueskog kanala.Sueski kanal omogućuje migraciju vrsta u Mediteran pošto služi kao tjesnac koji ulijeva vodu iz Crvenog mora u Mediteran.Prijetnja su domorodačkim vrstama zbog toga jer imaju razvijenija zubala te nemaju prirodnih neprijatelja.No sve u svemu teško je reći o njihovom ikakvom utjecaju jer istraživanja koja bi rekla nešto više nisu provedena.No kolonizacija tih vrsta može donijeti i značaj gospodarstvu i marikulturi.Cjelokupni program je trajao od 9.00 do 17.00.
Dan 3.
Program se odvijao također u parku Phoenix u periodu od 9.00 do 17.00.Bio je obilježen predavanjima francuskih znanstvenika te radionicama koje su bile osmišljene od strane predstavnika zemalja. Radionice su bile ispunjene igrama i kvizovima na čija su pitanja odgovarali i sudjelovali predstavnici zemalja i njihovi mentori.
Dan 4.
Ujutro smo se ustali te se uputili na aerodrom koji se nalazio nedaleko od hotela.Iz Nice smo krenuli avionom u Munchen,gdje smo čekali nekoliko sata avion za Dubrovnik.
DOJMOVI:
Na edukativan i zabavan način su nam ljudi iz drugih zemalja predstavili njhove sadašnje ekološke probleme te smo se osvijestili o današnjim problemima.Saznanja i poznanstva koja smo stekli na Susretu mladih Mediterana ćemo iskoristiti za spriječavanje problema na Jadranu i buđenju svijesti kod Hrvata.
Nice,France
24.-27.09.
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
1.RAZ.Medicinska sestra - tehnicar opce njege 1.razred (1) (1).xlsx
2. RAZ. Zdravstveno laboratorijski tehnicar 1. razred.xlsx
2. RAZ. Medicinska sestra - tehnicar opce njege 2.razred - (3).xlsx
3. RAZ. Medicinska sestra - tehnicar opce njege 3.razred (3).xlsx
4. RAZ. Medicinska sestra - tehnicar opce njege 4.razred (6) (1).xlsx
5. RAZ. Medicinska sestra - tehnicar opce njege 5.razred (1) (1).xlsx
Dragi osmaši,
pogledajte video koji će vas upoznati sa našom školom!
Provjeru predznanja engleskog jezika imaju učenici koji u osnovnoj školi nisu učili engleski jezik.
Učenik treba izabrati 2 izborna predmeta. Iz svake grupe ponuđenih predmeta bira jedan. Uz redoviti obavezni engleski jezik učenik ima mogućnost biranja i izbornog engleskog jezika, ukoliko želi dopuniti svoje znanje.
Datum, vrijeme i način dostave dokumenata za upis (Upisnica i Svjedodžba medicine rada) bit će objavljeni na stranici škole.
Kucni red .docx
Pravilnik o nacinu i postupku zaposljavanja te vrednovanju kandidata.doc
Posl. o radu sk. vijeca ..doc
Pravilnik o provedbi postupka jednostavne-nabave 2023.doc
Skolski kurikulum 2023 2024 (1).docx
Pravilnik o radu.docx
izmjene pravilnik o radu-izmjena.docx
Pravilnik o radu skolske knjiznice 2024 POP.docx
IZMJENE I DOPUNE STATUTA 2024 (1).docx
STATUT SKOLE 2019..doc
statut prociscen tekst 2024.doc
Pravilnik o pedagoskoj dokumentaciji i evidenciji te javnim ispravama u skolskim ustanovama.pdf
Godisnji plan i program rada Skole 2024 2025.doc
skolski kurikulum 24-25.docx
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u skolskim ustanovama.pdf